• وبلاگ : بيقرار عدالت
  • يادداشت : موسوي، کروبي، عبدالمالک ريگي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 25 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + مهرناز 

    در جواب پريشان حال از بيداد:

    طلحه و زبير هم از ياران نزديك پيامبر بودن...آيا امام خميني از پيامبر بالاتر بود!!!

    + مهرناز 
    اميدوارم هرچه سريع تر اين ريگي حروم زاده رو به سزاي اعمالش برسونن... زنده باد ايران
    + حق گو 

    اين روزها هركسي بيكار است و به دنبال كار ميگردد وياموقعيت اجتماعي ندارد و به زعم خود زرنگي مي كند و يا مي خواهد به گند كاري ها ي خود سر پوش بگذارد اسم خودش را حزب الهي گذاشته و از دين و رهبري حمايت مي كند در حاليكه حتي طهارت گرفتن خودش را بلد نيست.

    + محمد 

    به راستي هم هيچ فرقي بينشون نيست . آقايون سبز كلاشونو بزارن بالاتر چون وي او اي و بي بي سي و امريكا و دولتهاي غربي هيچ فرقي بين اونا و ريگي قائل نبودن . همشون رهبر اپوزيسيون بودن.

    سلام

    خود امام فرمود ملاك حال فعلي افراد است. كروبي موسوي اگر بودند! قبلا يار امام بوده اند حالا دشمن امام شده اند. آن از كروبي كه مخالف امام و كسي كه نظام و انقلاب را قبول ندارد(سروش ) را مشاور فكري و اتاق فكرش ميكند اين هم از موسوي كه با هيچ كسي جز با احمدي نژاد اعلام مرزبندي نميكند حتي با مطربها و تروريستها

    + پريشان حال از بيداد 

    آقا روح الله! بي قرار عدالت نيستي...

    بر عليه عدالتي... موسوي و کروبي از ياران نزديک امام بودند... موسوي همان شير مردي است که 8 سال جنگ را اداره کرد که امروز آب تو دل من و تو تکون نخوره... تاريخ قضاوت خواهد کرد... يا حق!

    + ياسر 

    سلام دست ازسر تفكرات غلط بر داريد از يك طرف شعار وحدت مي دين و از طرف ديگه در روزهاي 24 خرداد و 16 دي مرگ بر بعضي ها ميگين كه جز تفرقه حاصل ديگري ندارد دو طرف اشتباه داشتن يكي بيشتر يكي كمتر

    + علي 

    سلام

    منم از شنيدن اين خبر خوشحال شدم

    ولي اين خيلي ناراحت كنندست كه نويسنده وبلاگ واقعا خودشو زده به اون راه.اصطلاحا دست پيش گرفته كه پس نيفته

    + سيد محمد 

    امان از شما كه تفكرتون از ريگي طالبان القائده هم بدتره و اين تفريط شما هست كه باعث ريختن خون مردم بيگناه شد نه موسوي و كروبي

    شما كه چشماتون رو بستيد و مي خوايد به زور فكر و عمل اشتباهتون رو به همه بقبولانيد. تاريخ بهترين قاضي واسه عملكرد همه هست شما كه خادمين مملكت و كساني كه عمرشون رو واسه اين انقلاب گذاشتن رو با جاني يكي مي كنيد انتظاري بيش تر از اين ازشما نيست كه يا سيب زميني گرفتيد يا سانديس كيك .متاسفانه شيطان بر فكر و انديشه شما غالب شده كه حتي نمي توانيد به اين فكر كنيد چه كسي باعث ريختن خون مردم شد به هر حال اميدوارم يك روز شفا پيدا كنيد.موسوي كروبي و بقيه همه جز اين نظام و انقلاب هستند و تابع رهبري خواهشا كاسه داغ تر از آش نشيد كه به سرنوشت ريگي دچار ميشيد.ما مخلص رهبري و ياران وفادارش هاشمي موسوي سيدحسن خميني كروبي لاريجاني ها و ... هستيم. مطمئن باش هستند كساني كه از ريگي بدترند به زودي هم رسوا مي شوند.

    + الف 
    خدا را شکر که دستي از دستان خيانتکاران به مملکت عزيزمون ايران قطع شد.به اميد روزي که قطع دستان خيانتکاران داخلي که از هيچ جنايتي بر مردم بي دفاع که حق حرف زدن ندارند را ببينيم!
     <      1   2