سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بیقرار عدالت
چهارشنبه 89 بهمن 6 :: 11:36 صبح ::  نویسنده : روح الله عباسپور

فتنه گر

عجیب است از فتنه‌گران که احکام بازی سیاسی نمی‌دانند، هنوز عده فتنه‌گری‌شان پایان نرسیده سر و دم می‌جنبانند که ما هم هستیم و جالب آنکه شرط هم دارند برای بازگشتشان.
عده فتنه دو سال و ده روز است و عده‌اش هم رجعی نیست چون نهم دی مردم طلاق سوم را بر پیشانی‌شان چسباندند. تازه عده که تمام شود گریزی از محلل نیست.
البته نظام هنوز هم امید به توبه‌تان دارد ولی لحن سرکشتان نشان می دهد که هنوز رنگ و بو و مزه فتنه می‌دهید، باید به جاری صداقت و یک‌رویی متصل شوید تا از فتنه پاک شوید و با کرّ ولایت غسل کنید و چله نشین درگاه مردم شوید تا شاید شما را ببخشند.
نظام که با شما دشمنی نداشت، داشتیم و داشتید زندگی‌ می‌کردید، بی‌بی سی و صدای آمریکا و فارسی وان ذهنتان را شست که چه اشکال دارد همزمان با چند نفر باشیم، «من راضی، تو راضی، چی شد؟ کو؟ کجاست ناراضی؟»
به هر حال باز هم دشمنی با شما نداریم، ذهنتان را از افکار لیبرالیستی پاک کنید تا مقبول شوید، اصلا انزوا و شکستتان بخاطر همین شعار «ما نمی‌توانیم» است که اندیشه لیبرالیستی چهل شب جمعه در گوشتان خواند و فوت کرد به روحتان. وگرنه قبل تر ها که به اسلام اعتقادکی داشتید میدان هم داشتید و مسؤولیت هم.
تکلیفتان را یکسره کنید، یا شما هم لندن نشین شوید یا باز گردید در پناه رحمت اسلامی نظام. ولی شرط دارد، نفاق نداشته باشید. ما لبخند نمی‌خواهیم، دستتان را می‌خواهیم که در دست ما باشد نه در دست دخترکان ایتالیایی و جورج سروس و قاتلان علیمحمدی و شهریاری.
خود دانید.
ما تا آخرین قطره‌ خون با ولایتیم ./پایان




موضوع مطلب : موسوی, کروبی, فتنه, عده, رجعی

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 33
  • بازدید دیروز: 21
  • کل بازدیدها: 83926