• وبلاگ : بيقرار عدالت
  • يادداشت : ميكروب هاي سياسي و سياست ميكروبي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جانباز از اصفهان 
    باسلام

    باسلام و درود بر شما آقاي عباس پور ، اصطلاح ميکروب ، اصطلاح دقيق و منطبقي بر نا محرمان انقلاب و ملت مي باشد که توسط رهبر فرزانه انقلاب مطرح و مارک گذاري شد که اين اصطلاح در تاريخ انقلاب ثبت و ضبط گرديد .

    ميکروب سه مشخصه دارد :

    1- ميکروب با نفوذ در بدنه سيستمي ، با عث بي نظمي و تخريب و سپس نابودي سيستم مي گردد همچون تأثيري که ميکروب نفوذي ، بر بدن انسان مي گذارد. ديديم که ميکروب هاي سياسي با نفوذ در بدنه نظام و نيز با يدک کشيدن سابقه حضور در بدنه نظام علاوه بر انحراف و بيمار نمودن مديريت هاي نظامِ انقلاب الهي خميني کبير ، در سال گذشته تحرک نهايي خود را در جهت نابودي انقلاب کليد زدند ، و نيز ميکروب هاي اجتماعي غرب گرا همچون گروه مخوف ملي گرا ها و نهضت آزادي با بيمار نمودن فرهنگ ملتِ با " تمدن کهن و مترقي ملي اسلامي" بوسيله فرهنگ برهنگي و بي قيدي بر گرفته از نکات منفي فرهنگ غرب و دشمنان اسلام ، تخريب فرهنگ اين مرزو بوم را گام به گام پيش برده و مي برند که در سال گذشته به همراه ميکروب هاي سياسي پروژه نابودي انقلاب الهي را کليد زدند.

    2- ميکروب ماهيت بيروني و خارجي دارد مدعيان دوستي و مدعيان هموطني با غرب پرستي و حرکت در جهت خواسته هاي دشمنان ملت و انقلاب الهي ، ماهيت بيروني و بيگانه اي پيدا نموده اند.

    3- ماهيت ميکروب تغيير نمي کند و حتي اگر بدونه فعاليت باشد ولي خاصيت بلقوه ميکروبي خود را حفظ مي کند . اطلاق ميکروب سياسي و ميکروب اجتماعي به مدعيان دوستي و مدعيان هموطني توسط رهبر فرزانه انقلاب اشاره به تغيير نا پذيري اين افراد دارد .

    گروه مخوف ميکرو ب هاي سياسي و اجتماعي در هنگام شروع حمله نهايي خود براي از پاي در آوردن انقلاب الهي خميني علي رغم بيمار و مسموم نمودن اذهان عده اي از بدنه اجتماع ، با نيروي قوي بصيرت دهندگي رهبر فرزانه انقلاب و نيز با مقامت بسيج در مقابل هجوم ويرانگرشان در کف خيابان ها علي رغم تلفاتي که نيرو هاي بسيج دادند ، بر خورد نموده و از شتاب باز ايستادند ، و تنها چيزي که برايشان بر جاي ماند آشکار شدن ماهيت ميکرو بيشان براي عموم ملت بود و لذا طبق فرمايشات رهبر حکيم و فرزانه انقلابِ الهي ِخميني کبير ، اجتماع و انقلاب در مقابل اين گروه مخوف واکسينه گرديد. و اينگونه اهداف اين گروه مخوف برايشان دست نيافتني گرديد و همه زحمات و سعي و تلاششان از بَعد انقلاب تاکنون نابود و اينگونه مکر خداوند شامل حالشان گرديد . که انشاالله با شجاعت در ورود و ارائه نظرات قوي کارشناسي توسط مدافعان انقلاب خميني در رد نظرات دنيا محور غربي و ارائه نظرات قابل دفاع دنيايي آخرتيِ اسلامي ، علوم انساني غربي که آخرين اميد اين گروه مخوف مي باشد از صحنه دانشگاه و مراکز تربيتي اين مرزو بوم براي هميشه بر چيده شود
    پاسخ

    از توضيحات شما سپاسگزارم.همچنين از همه دوستان بخاطر كامنت‏هاي بي ادبانه پوزش مي طلبم